God morgon! Förlåt om uppdateringen suge...

God morgon! Förlåt om uppdateringen suger och att jag mobilbloggar men dom har fortfarande inte fixat kabeln dom grävt av, så jag har varit utan internet sen i måndags. Och sen nu varför jag inte uppdaterar så bra är för att jag inte gör nånting under dagarna som är speciellt intressant. Och nu håller jag typ på att bli sjuk såhär just före skolan börjar det är ju lagomt kul, fast nej. Iallafall jag har precis vaknat, varit ute på en morgon promenad med hundarna och gett dom mat. Min mamma for igår med tåget ner till..? Jag vars hon nu skulle, utanför stockholm iallafall, eftersom att hon ska på en hundutställning så jag och min storebror är hundvakt till på måndag morgon. Iallafall nu ska jag slå på tvn och krypa mer i soffan, så antingen kollar jag film, eller spelar xbox, det får vi se, om jag nu inte gör båda :) jaja ni får ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0