Lördag 14/8



Hejsan! Förlåt om jag inte skrev igårkväll, men jag kan berätta att kvällen blev lyckad trotts allt. För där vid 7 tiden så cykla jag iväg till svartöstan för att umgås med Julia. Vi hade det väldigt trevligt, vi gick runt och prata, bara satt och chilla samtidigt som vi prata och sen så gunga vi också, och satt och prata. Haha vi prata väldigt mycket, om allt möjligt men det behövdes, tror jag?
Jaja nog om det, varför jag inte blogga var för att när jag kom hem där strax före 11 så fastna jag framför tvn. Först kolla jag på Batman och Robin på 3an. Sen så märkte jag att Fredagen den 13:e börja på 5an, så då slog jag över och kolla på det. Det är nog världens sämsta skräckis jag sett, jag satt och gäspa och sucka för att den var så tråkig. Då gick jag och satte mig vid datorn, men fastna på facebook. För jag började nämnligen spela Frontierville och då glömde jag helt bort att blogga. Så förlåt för det.

Men iallafall, jag har precis kommit in efter ungefär 2 och en halv timmes promenad med mamma och hundarna. Hoppas mamma skickar över lite bilder, för hon tog nämnligen med sig kameran, och jag for runt och dumma mig lite grann. Så det kanske kommer upp nån bild på mig eller så.
Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, skulle kanske va med André, men vi får se eftersom att hans mamma fyller år idag. annars så vet jag väl inte.

Förlåt för ett långt inlägg, men det blev bara så. Och förlåt för ännu en en egobild, den är fotad igår, fast jag tänkte att jag kunde ladda upp den för just nu har jag på mig samma kläder. Vita mjukisbyxor köpta från Röda Korset och svart linne från H&M. Nej nu ska jag gå och käka middag, ni får ha en bra lördag!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0