Lördag 28/8


Gammal bild på mig och Emmelie från förra året på klassresan.

Godmorgon! Idag är det ju som sagt Lördag, och jag har saker att göra hela dagen. Först nu där kring 11 så ska jag fara till björx för att ha träning till kl 1. Sen ska jag fara hem och käka nånting, och om jag hinner ska jag dra snabbt in till stan för att köpa en present till Josefine för att hon ska ha tjejkväll ikväll för att hon fyller år imorgon.
Sen kl 3 ska jag vara på ormberget för att ha träning igen, och det kommer vara löpning, fast det kommer jag dock inte kunna va med på pga knät. Efter det ska jag fara hem och äta, duscha, fixa mig osv och sen så drar jag till bowlingen eftersom att vi kommer först bowla och sen fara hem till Josse för att kolla film osv.

Nu ska jag fixa håret osv, sen drar jag till träningen. jag skriver sen när jag känner att jag har tid, annars skriver jag ikväll om jag orkar. Ha en bra Lördag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0