Lyckad Lördagskväll.

Hejsan. Tänkte bara uppdatera lite och säga hur kvällen blev. Det blev att jag var med André och Adam. Vi gick runt och prata om en massa, sen gick vi till Kronan för att försöka få ut Anders, men han ville hellre följa och handla godis med sin familj än att umgås. Då gick vi till Adam men han var barnvakt.
Så då börja vi gå hemåt, men vi fastna vid en rondell där vi skratta, *stojja på och bara hade det så allmänt kul. Vi hittade också en liten groda, och Adam tog upp den och sprang med den mot mig, jag fick ju självklart panik och blev lite sur på honom. Men det var kul.
Jag kom hem där vid halv 11, då satte jag mig och kolla på en film, Twilight. Vet inte varför det blev just den filmen, eftersom att jag nämnligen sett den typ 100 ggr.

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig för jag är helt slut, i både kropp och knopp. Hoppas ni haft en bra Lördagskväll för det har jag. Ha det bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0