Måndag 2/8





Hejsan! Dagen har varit seg, men ändå inte. Vakna där vid 12 halv 1. Då gick jag i duschen, sen fixa jag mig, typ håret åde, sen cykla jag till Tuna för att träffa Jonas, och hans kusin Joshua. Och gissa vad dom gör när jag kommer, Jo dom ligger och sover. Så ja, Jonas pappa väckte dom. Vi typ snacka, chilla, skratta och en massa. Jonas hade tydligen haft väldigt roligt inatt. Och han minns ingenting.
Fast ja, jag for hem där vid 4 för att jag skulle äta halv 5. Sen gjorde jag mig iordning och sen blev jag hämtad av Angelica och vi for till bergnäset för att vi har basketträningar där. Det var hur kul som helst att träna, dock så var vi bara 7 på träningen, fast Sohajba vricka foten så hon kunde inte va med och Lisa kunde inte heller va med. Och jag var väl med lite grann. Eftersom att jag har lite problem med knät osv.
Efter träningen for jag hem, duscha osv. Sen cykla jag och brorsan till coop för att handla. Och jag köpte mitt andra glasspaket. Det här är andra glasspaketen på TRE dagar! Jag måste vara sjuk, fast ja, glasspaketet kostar ju bara 12 kr så det är ju inte så farligt dyrt, men herregud! Ett helt glasspaket har jag vräkt i mig på 2 dagar, och nu har jag köpt mitt andra, som jag nästan ätit upp, har redan ätit halva. Det måste va nå fel på mig :)

Jaja, nu ska jag göra nånting annat, antingen kolla tv, eller typ nöta Frontierville på facebook. Känner mig lite nördig, men det är kul och underhållande när man är väldigt uttråkad.


Ha det bra allihopa så hörs vi imorgon!´♥



Kommentarer
Postat av: ffeliciah

du skrev 3 dagar sen 2 (:

så att du vet, älskar dig <3

2010-08-03 @ 11:59:35
URL: http://thamussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0