Måndag 30/8

Hejsan! Idag så var det en väldigt seg dag på skolan. Allt gick så himla sakta och jag kolla på klockan varannan sekund. Annars var det rätt kul, iallafall på rasterna och sen på HKn och musiken.
Efter skolan for jag hem, gjorde inte speciellt mycket. Sen åt jag middag och sen traska jag iväg till josse för att vi skulle på träningen. Var inte med på träningen pga att jag har väldigt ont i halsen, fortfarande, och sen för att jag har mensvärk. När jag kom hem så tog jag mig en härlig dusch. Det var otroligt vad skönt det kan vara att duscha ibland. Jag duscha nog i över 20 minuter bara för att det var så himla skönt. Och det är inte speciellt vanligt av mig att göra något sådant.

Just nu så sitter jag och äter kladdkaka och vaniljglass, mums! Det var riktigt längesen jag åt kladdkaka så det var på tiden. Nu ska jag antingen lägga mig framför tvn eller så sitter jag nog kvar här. Sen blir det att gå och sova eftersom att det är en ny dag imorn.


Vi hörs imorgon! Gonatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0