nattblogging.




hejsan! har inte uppdaterat så bra idag, men det är för att jag inte gjort speciellt mycket. Det ända jag gjort är väl färga håret osv, ananrs har jag bara suttit vid datorn och tvn. Nu hela kvällen så har jag suttit pall vid tvn, först var det Sex And The City sen 2½ män, efter det How I Met Your Mother och sen efter det var det Jims värld. Det har jag kollat på hela kvällen, sen så har jag kollat på MTV också för att det var Bully Beatdowm.

Iallafall, tänkte bjuda på en rätt så gammal bild medans jag säger godnatt. Bilden är fotad 9 Augusti 2008. Alltså 2 år sedan. Det är min mamma som fotat bilden. Nej, nu ska jag stänga av datorn, eller ja, det gör jag om en stund, sen ska jag gå och sova.

Godnatt allihopa!◊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0