onödigt inlägg egentligen..


Hej! Nu slänger jag in ett sånt här onödigt inlägg igen. Men jag tänkte bara säga att jag inte städar (förvånande, nej) Utan jag sitter och rensar igenom gamla bilder. från 2007 osv. Man får sig ett gott skratt då och då. Dels på bilder på en själv men sen på andra kompisar.
Man kan aldrig tänka sig hur man själv och dom såg ut förut. Men den är ju kul och se hur mycket man förändrats. Jag kommer väl lägga upp nån gammal bild dels på mig, men sen kanske på andra också.
Denna bild här ovanför än en gammal bild jag fota 2008. Då jag hade en väldigt dålig kamera, men det är så förbluffande hur bra bilden blev ändå.

Nej nu ska jag fortsätta rensa igenom bilderna. Ni får ha det så bra till vi hörs igen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0