Onsdag 12/8


(Bilden är mörk, man ser inte att det är blekt uppe på huvudet för att bilden blev lite mörk)

Godmorgon sunshines! Klev upp för en timme sen ungfär för att mamma blev arg på mig för att jag inte klev upp ur sängen, har varit vaken sen där kring 10, men har inte orkat kliva upp. Iallafall, som ni ser på bilden så har jag inte fixat mig nånting, bilden är inte heller nå redigerad.
Snart bär det av till Willys för att jag ska köpa hårfärg. Är så less på min hårfärg just nu, och jag är så less på rött. Har dels mycket utväxt, sen uppe på skallen så är det lite ljusrött för det har blivit blekt i solen, sen är det rött sen ner mot topparna blir det guldbrunt. Och sen om jag lyfter upp håret i nacken har jag bruna fläckar, alltså utväxt. Så min hårfärg är lite missbildad just nu.
Vet inte än vilken färg jag ska färga, men svart blir det till vintern, det har jag bestämt. Moa ska hjälpa mig ifall att jag får beslutsångest, så direkt jag kommer till affären kommer jag smsa hon. Kommer säkert smsa nån annan också men ja.

Nej nu ska jag cykla iväg. När jag kommer hem så bloggar jag och säger vilken färg det blir (kanske) ;) Antingen så säger jag eller så får ni se. Det kommer iallafall komma en före-efter bild. Ha det bra allihopa!♥
Förresten, idag så är det faktiskt soligt här i Luleå, första gången på flera dagar, hoppas det håller i sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0