puss och kram och nyp i tjärten!



Hejsan! Rätt så onödigt inlägg. För jag tänkte för det mesta bara säga gonatt osv. Men då tänkte jag att jag kunde lägga in en rätt så gammal bild på mig, Fast ja, så gammal är den ju egentligen inte. Den är fotad för nästan exakt ett år sedan.

När jag ser på bilder från förra året just innan jag börja 7an, och i början av 7an så tänker jag tillbaka, och då tänker jag på hur osäker jag verkligen var över hur jag var som person. Jag visste inte riktigt vem jag själv var. Hade lixom inte hittat min egna stil om man säger så. Då var det lite det här med grupptryck osv. Jag var rädd för att visa vem jag var, för att jag varit mobbad hela min skoltid, och den lilla tid jag gick på dagis, för jag gick nämnligen hos en dagmamma.
Men för att komma till saken, Jag var osäker på livet, på vem jag var, hur jag skulle vara för att få vänner när jag börja högstadiet. I börjar var det okej. Men då var jag inte mig själv. Sen mot slutet av höst terminen hittade jag mig själv, vem jag var osv. Och då hände allting. Jag blev utstött, igen. För att jag var annorlunda. Det funka i början av vår terminen. Men sen fick jag nog. Då jag kontakta rektorn, prata med mina föräldrar, lärarna osv. så sen i slutet av 7an fick jag byta klass. Och klassen jag går i nu är helt underbar! Alla är sig själv, alla är snäll med varandra. Klassen är helt awesome!!

HA-HA-HA,
Nu har jag 'dillat' på om en massa onödiga saker. Jaja, jag är ju som jag är. Nu ska jag gå och sova. Är hur trött som helst! Även fast jag typ sovit hela dagen för att jag inte orkat göra nånting.


Nu ska jag sova, Gonatt allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0