sista dagen innan helg!


en rätt så dålig mobilbild.

Godmorgon! Jag har precis vaknat och känner mig inte speciellt bra. Har så fruktansvärt ont i halsen, och ont i huvudet också. Men inget av det kan hindra mig från att måsta gå till skolan -.-
Iallafall idag så är det ju fredag och vi kommer inte göra speciellt mycket idag förutom att ha 2 så kallade letkioner. En kort musiklektion och en kort No lektion sen har vi lunch. och efter det ska vi gå nån frågerunda elelr vad det nu var. Vet inte när vi slutar, men hoppas det blir där kring halv 2 eller så för har ingen som helst lust att gå speciellt länge. Visst vi har inte börjat med schemat ännu men ändå.

Nu ska jag klä på mig, fixa håret och sånt, sen innan jag börjar ska jag gå till Amanda så drar vi till skolan tillsammans. Ska höra med hon om jag kan låna hennes plattång för mitt hår är typ lockigt och det är inte fint.

Jaja vi hörs senare idag! Ha en bra fredag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0