sjukt dålig uppdatering!



Hejsan, ni får ursäkta den dåliga uppdateringen men det har varit så mycket nu dom senaste dagarna, först skola, sen har jag varit med kompisar och sen på kvällarna har jag haft träning. Så har inte riktigt haft tid till att blogga. Fast igår var jag bara så allmänt slö, hade nämnligen ingen träning igår men orkade inte blogga.
Iallafall orkar som inte berätta vad jag gjort nu under dom dagar jag inte bloggat, eller ja den dagen som var igår som jag inte blogga alls. Jag har ju iallafall varit på skolan, sen varit med kompisar, träning osv. Idag så har jag och min klass, 7c, 8c och 9c varit och badat i Boden på nordpoolen. Det var rätt skoj, så jag kom hem för bara en liten stund sen.

Jag känner mig rätt så seg, eftersom att barnet som finns kvar inom mig kom fram när vi bada just innan vi skulle gå upp, så då var jag med Julia, Fanny, Fanny och Anna och lekte jaga. Väldigt kul, men jobbigt.
Det känns bra att veta att jag har träning idag och att jag kommer delta fullt ut, iallafall det som går, för knät krånglar ju. Har nämnligen haft ont i halsen också i snart 2 veckor och har inte velat anstränga mig för mycket, men nu ska jag banne mig va med så får vi se hur det blir sen.

Jag ska försöka bättra mig när det gäller bloggandet och att komma med nya bilder osv. Ska försöka använda kameran lite mer, även fast jag inte ser på displayen vad jag fotar, men det funkar iallafall. Och sen ska jag börja göra lite videoinlägg oftare eftersom att det var ett tag sen.

Vi får höras antingen ikväll eller imorgon, Ha det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0