skola!

God morgon alla pigga och glada! Själv är jag verkligen inte speciellt pigg men glad är jag. Det är för att min kära mor kommer hem idag, har saknat hon så fruktansvärt mycket!! Och sen så får jag ju ny mobil också så det är ju ett plus!


Jag får nämnligen en sån här, Samsung gt-b3310 av min morbror, fast dock inte rosa som på bilden utan en svart och silver. Och jag gillar väl inte samsung så mycket, men det funkar ju! Och jag lär mig ju telefonen tids nog haha.

Jaja nu vet jag inte vad jag ska göra, tror jag lägger mig i sängen och sover ett tag till för jag känner mig lite halvdöd, okej kanske inte men jag är hur trött som helst. Fast är sjukt taggad inför skolan!


Jaja ha en trevlig skoldag allihopa! Gud va kul med skola ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0