slappar dag = slappar stil




Hejsan! Idag är en sån där slappar dag för mig, har fruktansvärt ont i halsen så idag skippa jag träningen igen. Har för det mesta bara suttit framför datorn och tvn.
Nu tar jag en paus från tvn för att blogga och kolla vad som händer på facebook osv. Jag har nämnligen Harry Potter maraton med mig själv, har snart sett klart första filmen.

Nej nu ska jag sätta mig framför tvn och slå på andra filmen. Senare blir det väl kanske att gå ut på en promenad med mamma och vovvarna. Ha det bra allihopa!♦


Bilden -Så ser jag ut nu, och har gjort det hela dagen. Förutom håret, har inte uppsatt hår nu, och hade det inte tidigare idag heller. Tjocksockar, korta shorts och ett linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0