Söndag 15/8

God morgon sunshines! Idag är det toppenväder, solen skiner och himlen är blå, men det blåser ganska rejält. Men annars är det väl någorlunda toppen. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men nånting hittar jag nog på.
Har funderat på att städa i mitt rum, för det ser rent ut sakt förjävligt ut. massa kläder på golvet, det är kaos på mitt lilla bord nedanför spegeln och på databordet är det en massa saker som inte borde va där, samt på dataskärmen. Ja det är helt enkelt kaos i mitt rum.
Nej, nu måste jag skärpa mig och börja ha städat i mitt rum. Fast ja det kommer nog aldrig hända eftersom att jag är hopplös.

Jaja, nu ska jag nog plocka ihop lite i mitt rum. sen ska jag nog försöka få tag på någon som jag kan umgås med. Ni får ha en bra söndag !♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0