Söndag 1/8


Bilden är fotad sommarn -09

God morgon! Igårkväll just efter att jag bloggat så gick jag ut med Oscar. Vi var på Furuparkskolan och bara satt där och chilla och pratade om altl möjligt. Det var sjukt länge sen jag var med honom. Hoppas vi kommer börja umgås igen. Men iallafall, Kunde verkligen inte somna inatt, trro jag somna där vid 4 tiden. Och jag vakna där vid 12 halv 1. Ganska skönt att inte bli väckt på morgon, jag behövde på sova ut, fast ändå så känns det som att jag skulle behöva sova lite mer. Men det struntar vi i nu.

Idag vet jag verkligen inte vad jag ska göra, jag hittar säkert på nånting. Och imorgon är det träning, jag taggar som fan eftersom att jag köpt knäskyddet från helex. Eller jag och jag, det var ju mamma som betala det men whatever! Så nu kommer jag kunna vara med lite mer på träningarna. Men samtidigt kan jag inte börja springa, hoppa på ett ben (benet där jag har problem med knät) och en massa annat. Måste ta det lugnt i början, och sen så har inte dom här knäövningarna jag fått hjälp nånting, så vi får ju se hur mycket knäskyddet hjälper.


Nu ska jag inte babbla på om en massa onödiga saker, fast ja, det har jag redan gjort. Nej nu får jag ge mig. Föressten så har jag funderat på att göra ett videoinlägg nån dag, för det var ju ett bra tag sen. Och jag har fått frågor om jag inte kan göra ett videoinlägg eftersom att det är roligare.


Hoppas alla mår bra, och har det bra, önskar jag också var på lite bättre humör. Men ja, vi får höras!




Kommentarer
Postat av: anonym

vilken oscar?

2010-08-01 @ 15:20:01
Postat av: Linda

jätte fin blogg! :)

2010-08-01 @ 19:57:52
URL: http://liindahasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0