Söndagar är tråkiga!




2 bilder från igår. Först dansa vi, sen kolla vi film och hade det mysigt.


Hejsan! Orkade inte blogga tidigare idag så jag gör det nu. Iallafall, idag har jag inte gjort nånting, suttit här framför datorn, kollat film, spelat xbox, ja jag har helt enkelt nördat hela dagen. Åt middag för ett tag sen och nu så sitter man här igen.
Ikväll ska jag nog kolla film eller nånting, vi ser ju vad som händer. Och imorn så är dt ju skola, och det är då själva allvaret börjar. Usch säger jag bara, för jag börjar 8.15 och slutar 15.25 medans några andra i min klass slutar 11.30. Fast ja, dom 2 sista lektionerna är hk och musik så det är chill.

Nu ska jag nog lägga mig framför tvn eller nånting. Vi hörs imorgon!



Btw, Idag fyller Josefine år, grattis gumman!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0