super taggad!


Bilden är gammal. Enbart för att fylla ut inlägget lite.

Hejsan! Förlåt om jag inte blogga tidigare under dagen. Men for in till stan ganska tidigt för att moa ville att jag skulle komma, för att hon ville prata osv. Och sen så hade vi annars också ganska kul. Sen for jag hem och gjorde inte så mycket. käka middag för 2 timmar sen ungefär och tog en dusch efter det, och precis nyss har jag diskat.
Imorgon kommer mamma hem, LÄNGTAR! Iallafall nu ikväll tror jag att jag sätter mig framför tvn och kollar på någon film. ska nog gå och sova ganska tidigt eftersom att det är skola imorgon. Jag är verkligen super taggad inför imorgon, det ska bli sjukt kul att få träffa alla igen, fast dock ganska tråkigt med alla lektioner osv.

Sommarlovet har gått otroligt snabbt, men den här sommaren var då bättre än förra, så antar att nästa sommarlov kommer bli bättre än det här elelr ja jag hoppas det.
Jag längtar redan till höstlovet om jag ska vara ärlig!

Jaja nu ska kolla film eller nånting, fast tror jag spelar lite xbox för det var länge sen.


Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0