Tisdag, 3 Augusti




Hejsan! Idag ställde jag faktiskt klockan på halv 12, för jag tänkte att jag inte ska sova hur länge som helst. Och sen så skulle jag träffa Jonas där vid 1, så det var bara att kliva upp. Jag kom hem för cirka en timme sen och har precis ätit middag, Kebabpizza, MUMS! Det ser ni på bilden. Tänkte att jag kunde lägga in en lite nyare bild på mig. Dock så är jag väldigt risig idag, håret står åt alla håll och smink orkar jag inte bry mig om. Jaja, jag bjuder lite på mig själv helt enkelt.
Om cirka en timme så blir jag hämtad av Angelica, sen bär det av till bergnäset för att ha träning. Efter träningen ska jag duscha, sen kanske jag kryper ner i soffan framför tvn, eller så blir det nog att jag sätter mig här, det får vi se då.

Nej, nu sa jag skölja av min tallrik, sen ska jag rensa lite i mtt rum, för det är värsta klähögen i mitt rum, just vid dörren. Och när jag kom hem direkt jag gick in i mitt rum så höll jag på att snubbla. Så jag ska vara duktig nu och städa lite.


Ha det bra allihopa!♣


Kommentarer
Postat av: ffelicia

sv: ja nu fattar jag :)

2010-08-07 @ 20:47:36
URL: http://thamussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0