Tisdag 31/8


Japp, så här såg man då ut idag.

Hejsan! Uppdateringen för tillfället är ganska så kass, men eftersom att jag har skola hela dagen och sen träning på kvällen så hinner jag inte blogga, så det kommer nog bli att jag bloggar på kvällarna.
Iallafall, skola idag, typ som vanligt, Har också varit på vårdcentralen idag efter skolan, eller ja gick ungefär en halvtimme innan vi sluta men shit the same! På vårdcentralen så kolla jag ifall att jag hade halsfluss, men det hade jag inte (som tur var) men sköterskan sa att om jag fortfarande har ont i halsen på torsdag/fredag morgon så skulle vi ringa igen för att få en tid hos en läkare. Så ja vi får ju se vad som händer.

Idag blev det pluttar (pyttesmå plättar) till middag och det var jäkligt gott om jag ska säga det själv. Sen så cykla jag iväg till träningen, var inte med idag heller pga förkylning och ont i halsen. Mamma vill egentligen att jag ska va hemma från skolan och inte fara och titta på träningarna så att jag blir frisk, men vi får ju se. Blir förkylningen värre så kommer jag stanna hemma för att vila. Men om jag ska vara ärlig har jag väldigt svårt för att bara vara hemma och inte göra nånting.
Jaja, efter träningen gick jag upp till Fritidsgården en stund för att träffa Julia, Fanny, Fanny, Oscar, Fred och en massa. Sen cykla jag hem.

Nu ska jag snart gå och sova. Imorgon har jag en liten sovmorgon, för jag börjar nämnligen 9.25. Det känns skönt att jag iallafall nån dag börjar senare för annars börjar jag kring kvart över 8 och slutar närmare halv 4.
Vi hörs imorgon iallafall, hopps ni haft en bra dag!

Gonatt! ♥


Kommentarer
Postat av: LOL

du är SÅ mkt sötare utan smink!

2010-09-01 @ 15:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0