Torsdag 19/8


Bilden är fotad i början av 2008 på vintern.


Hejsan! Nu ikväll har jag varit med Amanda, och vi for till Bensbyn för att vara med Sanna och Hanna. Vi hade det väldigt trevligt. Imorgon blir det att fara till stan med Amanda. Fast vi skulle kanske först fara förbi mitt ex (emil) för att hämta mina pengar som han är skyldig mig och har varit det nu i ett halvår. Vi snackar om 200 spänn och jag behöver pengar, behöver nå nya underkläder. Men vi får se om han är hemma, eller om han är i Töre som någon annan tönt.
Iallafall, ursäkta mina arga ord där men jag är less på att jag aldrig får mina pengar. Han säger att jag ska få dom. Sen säger han att jag inte ska det. Och i nästa sekund är han inte skyldig mig några pengar. Vill inte berätta varför han är det eftersom att det är ganska privat. Men nu får det vara nog! Jaja det ska inte behöva gå ut över bloggen, och alla ni som läser bloggen.

Nu ska jag och min bror gå ut med hundarna, men ska försöka göra en deal med honom nu att om jag går med hundarna själv nu ikväll och sen går imorgon med dom på morgonen och ger dom mat så går han sen långpromenaden mitt på dagen. Eftersom att jag ska på stan. Jaja vi får se hur det blir. Ursäkta det långa inlägget, och det allt det där onödiga svamlet om pengarna osv.


Vi får höras senare, ha det så bra så länge !♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0