Usel uppdatering!!

Hejsan! Ni får ursäkta för min grymt dåliga uppdatering. Har nämnligen varit utan internet nu sen i onsdags tror jag. Så har inte kunnat blogga eller nånting. Men iallafall, vet lixom inte vad jag ska berätta vad som hänt, har ju haft träning då. och sen i torsdags var jag tvungen att fara till min pappa för att mamma skulle jobba natt på Luleåkalaset. På fredagen så jobbade jag på Max med sohajba. Det var väldigt mycke folk på stan eftersom att Luleåkalaset har varit torsdag, fredag och lördag. Det var jättekul att äntligen få komma i björndräkten igen, även fast det var svettigt så stod jag ut i 2 och en halv timme i den dräkten innan jag och sohajba bytte. Väldigt kul. Sen fick vi ju gratis käk, sen for jag hem och gjorde inte så mycket.
Lördag for jag, pappa, storebror och lilelbror ut med båten. Så jag har väl badat lite åså. Spela kort med Celine osv. Sen efter middagen cykla jag till mamma. Fixa mig lite sen så cykla jag och mamma in till stan för att vi skulle på LK och se Takida och Twisted Sisters. Mamma hade nämnligen fått 2 biljetter för att hon jobba 2 nätter på LK. Jag stod längst fram vid scenen både under takida och twisted sisters. Och en sak kan jag faktiskt skryta om, Jag fick en av gittaristerna i takidas autograf, och ett plektrum av han där det står takida. Kanske inte speciellt mycke att skryta om men jag ÄLSKAR takida. Och sen en grej till, när takida uppträdde så hade jag ögonkontakt med Sångaren i minst 10 sekunder när han stod och sjöng. Jag typ smälte för att han är så snygg!!

Okej nog om det. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt nu under veckan för att ta igen all missad tid. Nu ska jag fortsätta lyssna på nå beat, sen ska jag sätta mig ner och skriva. Vi får höras senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0