bildlöst inlägg


Halloj! Sen jag fick jullov vilket var i måndags på kvällen så har jag bara legat framför tvn eller suttit vid datorn hela dagarna. Fast igårkväll hade jag träning så då for jag på den.
Om bara en liten stund så ska jag börja traska iväg till hallen för att vi ska ha lite av en basketavslutning med fika osv. Imorgon så ska jag till helex och träffa min sjukgymnast (äntligen!), då ska han undersöka båda mina knän och sen så får jag se vad han kommer fram till.

Tyvärr har jag inga nya bilder varken på mig själv eller på någon/något annat eftersom att mina kamera har slutat fungera. Den går att slå på och man kan justera inställningar osv men den fotar inte när jag trycker på knappen så jag är något irriterad över det.
Men nu måste jag fixa mig för att sen börja gå till sporthallen. Ha en bra kväll!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0