en hel eftermiddag/kväll med laget ♥


suddig bild. från förra året på all night game ♥

Halloj! förlåt för att jag inte bloggade igår, men direkt efter skolan när jag kom hem så la jag mig på sängen för att ta en powernap. Efter middagen gick jag til hallen för att kolla på träningen och sen blev jag hämtad av Eva-stina för att sen fara och kolla på LF basket.

Snart så måste jag börja fixa mig eftersom att jag ska spendera eftermiddagen/kvällen med världens bästa lag. Vi ska ta ett nytt lagfoto(vilket behövs) men sen så ska vi även laga tacos tillsammans och sen kolla på film, grymt mysigt och kul det kommer bli!

Vi får höras antingen sent ikväll eller imorgon. Ha en bra lördagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0