känner mig allmänt slö..


nyvaken och inge smink, plus ett litet sår på kinden. Charmigt.

Först så ville jag bara meddela att jag har färgat håret till en guldbrun färg nu när jag inte bloggat sen i lördags, men har tyvärr ingen bra bild eftersom att min kamera inte funkar och min webbcam fotar usla bilder. Sen så ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har bara inte orkat eftersom att jag inte har haft speciellt intressanta saker att berätta.

Idag så ska jag och mamma städa vilket jag inte är speciellt taggad på att göra, men det ser rent ut sagt förjävligt ut i både mitt rum och resten av lägenheten. Jag har precis dammsugit i vardagsrummet och snart ska jag plocka ihop lite i mitt rum så det går att dammsuga här också. Vi får höras senare, tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0