Hos felle ♥


Min älskade docka till vän♥

God kväll, just nu så sitter jag hos felle och jag ska sova här. Imorgon så ska vi på mellandagsrean och shoppa, Elena kommer också hänga med. Dock har jag bara ungefär 1 timme och 45 min på mig eftersom att jag ska jobba på max från 12-16.

Och sen nu lite snabbt vad jag fick i julklapp. Jag fick två presentkort på H&M, ett på 1000:- och ett på 300:-, sen fick jag ett presentkort på BikBok på 500:-. Jag fick en choklad ask, 1500:-, några porslinsmöss, ett halsband och armband och sen så fick jag mitt efterlängtade notställ till panflöjten. Jag fick även ett refil på 100:- till mobilen.
Jag är väldigt nöjd över mina julklappar, men jag är ävern nöjd över klapparna som jag gav bort.

Nu så ska jag gå och mysa framför tvn med min kära vän. Min dag har varit suverän, hoppas eran har varit bra. Vi får höras imorgon. Då kommer ni även få fler bilder som jag och felicia har fotar nu under dagen. Ha det bra, puss!




Kommentarer
Postat av: Smarre

Snygg docksminkning :D

2011-01-01 @ 20:33:37
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0