I'm back !


Gammal bild från skolavslutningen i 6an.


Jag ber om ursäkt för att bloggen har fått lida för att jag har problem i skolan, men nu så är ju allting klart. Nu är det bara måndag kvar och sen har jag jullov. På måndag kommer vi inte göra nånting speciellt. Jag börjar 10.20 och slutar 12.40 ungefär, och sen på kvällen så har vi julavslutning från 18-21.

Idag så ska jag iväg och jobba på Max lite senare. Så idag blir det att vandra runt på stan i en björndräkt vilket är hur kul som helst. Ikväll så blir det kanske att fara till fritidsgården men det får jag se ifall att jag orkar.

Nu ska jag börja fixa mig och sen så ska jag fara till stan. Far in lite tidigare eftersom att jag måste hitta en julklapp till farmor. Men vi får höras senare. Ha en bra dag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0