juldagen




God morgon! Igår hann jag inte blogga eftersom att det var julafton och jag umgicks hela dagen med familjen. Först så var jag hos mamma och sen före kalle anka börja så kom pappa och hämta mig och min storebror för att sen spendera resten av dagen hos farmor. Vad jag fick i julklapp kommer jag skriva senare idag och det kanske kommer en bild om ni har tur.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Felicia kommer ringa mig idag vilket jag inte vet när men jag hoppas att hon gör det snart. Nu när jag ändå är på hertsön så hoppas jag att vi kan träffas ett tag. Sen kommer jag fara till mamma igen. Jag sov hos pappa inatt eftersom att det var ett tag sen jag var här.
Nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla på tv. Det är det ända jag gjort idag sen jag vakna. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0