jullov om bara nån timme!

Hallå! Om bara nån timme så får jag jullov vilket är helt awesome! Om en stund ska jag börja gå till kyrkan för att kören skulle samlas då och sjunga igenom dom låtar vi ska sjunga. Sen nu ikväll så kommer jag också få mina första betyg vilket jag inte är speciellt taggad på att få.
Vad jag vet så har jag VG i svenska, G i kemi och G i so. Men sen så har jag IG i spanska vilket jag skiter i för att jag fått börja i svenska engelska nu, och sen så har jag inget betyg alls i idrott p.g.a min knäskada, vilket är ganska surt eftersom att jag är en idrottstjej egentligen.

Nu ska jag börja fixa mig och sne så ska jag traska iväg.
Ha en bra kväll så hörs vi när vi hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0