nerverna tar snart över



Lucia -08, då jag var lucia.


Igår hann jag inte riktigt blogga. Eller egentligen så hade jag inte så stor ork och lust att göra det. Egentligen så orkar jag inte göra det nu heller men det känns som att jag är skyldig till att göra det.
Igårkväll hade jag väldigt svårt för att sova, och idag har jag gått runt och varit orolig och nervös. Det är en sak som hänt som är lite väl privat för att tas upp på bloggen, så nog om det!

I skolan har jag väl inte gjort nånting förutom på syslöjden. NO lektionen missa jag för att det var kör, bildlektionen ägnade jag mig åt att sitta och kluddra på bordet och bara stirra rakt ut i tomma intet. Under svenskan halvsov jag och på idrotten var jag inte med på för att jag äter antibiotika pga halsen.
Idag så fyller min lillebror år så jag har ju självklart varit hemma hos pappa och grattat honom. men annars har jag inte gjort nånting idag.

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Imorgon så har jag kort skoldag, slutar nämnligen halv 1. På kvällen blir det att kolla på LF matchen, fast jag ska också sitta i biljettkassan före matchen. Nu ska jag dejta john blund. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0