resultat på hårfärgningen



Här har ni bild på resultatet från min hårfärgning, både före och efter. I börjar så var jag väl bara lite halvnöjd men färgen men nu i efterhand så måste jag säga att jag är Supernöjd med färgen, och jag brukar inte annars tycka att jag är fin i brunt hår. Underhåret är ju fortfarande ganska mörkt, men själv så tycker jag att det är lite finare, iallafall på mig.

Nu under kvällen så har jag spelat bingolotto men tyvärr så blev det ingen vinst. Det var egentligen tänkt att mamma skulle spela, men hon orkade inte så då gjorde jag det. Annars så har jag väl mest suttit här framför datorn. Innan bingolotto så gick jag till skatehallen för att fritidsgården skulle va där ikväll, men ingen förutom ledarna var där så jag gick hem.

Nyårsafton ska jag spendera hos min pappa med mina 2 bröder, pappas tjej och hennes dotter (om dom nu inte är i piteå) och familjen Nordström. Det blir säkert supertrevligt! Vi får höras imorgon, tjingeling!♥


Kommentarer
Postat av: evelina w

snyggt dt blev! :)

2010-12-31 @ 01:41:35
URL: http://evelinadubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0