Nyårsfirande


En bild från nyårsafton 2008 på min kära far och Janne.


Det blev en väldigt sen kväll för mig igårkväll/inatt. Jag satt nämnligen uppe till strax före 4 och diskutera en massa saker med Axel och Jocke. Så jag sov till 12 idag vilket var superskönt!
Nu är jag hos pappa och vi har precis ätit förrätten och nu inväntar jag själva huvudrätten och sen så blir det efterrätt. Familjen Nordström är också här och dom ska fira det nya året med oss vilket kommer bli jättetrevligt!

Nu ska jag gå och sätta mig med alla andra och vara lite social. Jag kommer troligtvis inte blogga något mer under kvällen så jag önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0