<3

Du är den ända för mig, och allt jag behöver. Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende, din personlighet & ditt underbara leende. Du är så underbar, jag vill bara vara med dig och ingen annan. Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig. Du är så jävla mycket, du är allting för mig.
Du är den jag alltid kan prata med när jag mår skit. Det är tack vare dig som jag tagit mig hit. Du är allt för mig gubben, fan vi gör allt ihop. Jag tror faktiskt att det alltid kommer va vi två. Vi är gjorda för varann, och du är min älskling. Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig. För allting som du är och du tog mig på fötter.
Tre ord då jag faller direkt, Du och Jag det bästa som har hänt mig. Förlåt mig om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt. Och känner du dig ensam är du aldrig till besvär, för när du behöver mig kommer jag redan vara där.
Jag älskar dig baby, du är min själsfrände, ja min bäste vän. För när alla andra svek var det du som stod kvar, berättade för mig hur värdefull jag var. Du är stjärnan som föll ifrån himlen ner till jorden, utan dig vore jag bara en av miljoner. Du har mitt hjärta i din hand så släpper du mig nu vet du att jag flyger bort som sand.


Carl Emil Carlsson, Du är så jävla fin, du är den underbaraste som finns. Du är mitt hjärta, min själ, min himmel & min jord. Ja du är helt enkelt mitt liv och jag älskar dig mest.
Det finns ingen som är så fin som du, det finns ingen som kan få mig att må så bra som du, det finns ingen som kan få mig att le som du, och det finns absolut ingen som kan få mig att leva som du. Ingen är som du ! När jag tänker på dig så vet jag hur jävla lycklig jag verkligen är, Att just jag fick dig.
Jag trodde seriöst aldrig att jag skulle få uppleva äkta kärlek, men du kom och gav den till mig. Jag hoppas att du alltid kommer finnas kvar, för jag kommer aldrig gå utan dig.
Du är verkligen mitt allt och jag hoppas att du förstår att jag inte klarar en sekund utan dig. Jag hoppas att du aldrig kommer lämna mig ensam kvar för du är allt jag har.


Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig då- nu och FÖRALLTID !<3

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0