blablablaa ..

Dålig uppdatering, jag veet !! Måste verkligen skärpa mig nu under lovet.

Men iaf veckan har väl varit ganska bra, har fått sluta någorlunda tidigt vissa dagar åså. Har oxå haft 2 prov, SO och matte, matteprovet fick jag G om man hade betyg i 7an och SO provet gick ganska så bra, har inte fått veta mina poäng på det men kunde alla frågor förutom en, hahaha faiiiiil :)
idag/igår eller vad man ska kalla de, (fredag) då var jag med älsklingen. Han och jag följde med catharina och wille in till stan för catharina skulle låna nå böcker på kulturens hus. Då satt jag och wille och spela "Kurragömma med mumintrollen" på datorn, hahahaha jag satt alltid och spela det när jag var typ som wille, typ fyra fem år.
Sen for vi på järnvägsgrillen och käka lunch. där träffa vi Kaziiiiiiii :) sen for vi hem till älsklingen igen. där vid kvart över fyra halv fem så gick jag hem för jag skulle käka middag, sen efter middagen så snacka jag och emil på msn, sen i tele. Sen gick jag och mötte honom och sen gick vi till mig. vi kolla tv åde. sen gick han hem.
Nu sitter jag här och kollar tv, lyssnar på musik och försöker hålla mig vaken. Ska inte sova nått inatt, de är bara jobbigt att sova för då på morgonen så ser man ut som hej kom och hjälp mig haha.

Imorn/idag (lördag) så ska jag va me älskling och kazi. där vid halv tio så kommer jag ta bussen in till stan och emil och kazzi kommer in och möter mig sen far vi väl dirr till kazi på lulsundet. sen vet jag väl inte vad som händer.

Ursäkta så hemskt mycket för min dåliga uppdatering, ska försöka skärpa mig jag lovar.

Nu under sportlovet så kommer jag väl umgås med älskling och på onsdagen så kommer jag, josse och sara och kanske några fler fara med buss till pullinki och va där en heldag och åka slalom och ha kul. jag har faktiskt inte åkt slalom på hela vintern, nu är det bara att jag ställer mig på skidorna och åker hahah.
Neah nu så ska jag sova, elelr nej justja det ska jag inte. nu så ska jag väl kolla tv eller sitta och nöta nått tråkigt spel på y8.com  eller både och. har slut pengar på mobilen och ingen är social på msn så jag lär ju ha kul då, NOT !


jaja puss ciaoo .♥

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE WESTMAN - en personlig fotoblogg

hehe, du lär se ut som ett större hej kom och hjälp mig om du INTE sover!

Jag menar, tänk bara påsarna under ögonen ;) <3

2010-02-27 @ 08:07:03
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: felllllleee

SAKNAR DEJ !!

2010-02-27 @ 08:22:12
URL: http://thamussepigg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kanske har missat att det överlägset mest funktionella skönhetsknepet är just sömn?

2010-02-28 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0