Dålig fantasi just nu, hjärnan arbetar inte för att den tagit semester.

Jahapp, nu sitter man här hemma, i soffan, och har ingenting att göra. Har blivit sjuk, och det är ju jättekul, NOT! Kan inte va på skolan (vilket jag faktiskt vill konstigt nog) och sen så kan jag inte fara på träningarna eller vara med älskling. Okejj det spelar ingen roll om jag är sjuk eller inte jag kan ändå inte träna p.g.a min rygg..

Men iallafall igår så börja man kl 10.20 och sluta 12.40. det var chill. Då gick jag till busshållplatsen och gissa vilka jag träffa där ? Jo Niklas nilsson och Sted. Helt underbara killar måste jag säga, snällare människor finns nog inte. aja då satt jag och snacka med dom på bussen. Sen när jag kom in till stan gick vi skilda vägar, för jag skulle till pappas jobb.
 När jag kom till hans jobb så for vi till stadium först för att kolla efter ett fotskydd och knäskydd till mig, och gissa va man fick direkt man kom igenom dörren ? Jo en host attack, skitkul då. Konstigt nog så hade inte stadium de vi skulle ha så då gick vi till inter sportia i shopping.
 Självklart hosta jag ju hela vägen dit. Dom hade ett sånt fotskydd och knäskydd jag skulle ha. Sen tog jag bussen till Emil. Var hos han ett tag sen gick jag hem. När jag kom hem så färga jag håret. Nödvändigt men ändå inte. Färga ju svart såklart.
 Dels för den ljusbruna utväxten jag fått och sen för att jag hade missat lite i luggen sist jag färga. När det typ var 5 min kvar tills jag skulle skölja ur färgen fick jag ångest.
 Jag ville ju egentligen inte färga håret svart just nu. ville ju färga brunt och sen rött på det. Men det var ju försent då. När jag sköljt ur färgen, torkat och blåst håret blev man skjutsad till träningen.
 efter träningen for jag hem, käka lite och sen gick jag till Emil. Hos Emil låg vi bara i sängen och kolla på film, för ingen av oss orka göra nått annat. Sen innan jag gick hem från honom så kolla vi om jag hade feber. Och vad hade jag, jo jag hade faktiskt feber. Det har jag typ hafft sen i fredags. jag har varit hängig sen i fredags men ändå så har jag varit på skolan.
 Jag har VELAT gå till skolan och det är inte normalt för mig kan jag ju säga. När jag kom hem snacka jag i tele med älskling typ en halv timme sen däcka jag.

 Imorse när jag vakna kände jag efter riktigt noga, skulle jag verkligen orka gå till skolan eller inte. Gissa en halv gång ? Jo jag valde att stanna hemma som jag skrev här ovanför, eftersom att jag typ fortfarande var astrött och sen så frös jag som h'lvete och hade asont i halsen.
Nu så mår jag väl hyffsat bra, bortsett från att jag typ nästan somnar här där jag sitter och sen har jag ont i huvudet och i halsen, och feber har jag ju oxå.

 Så nu blire soffan ett ganska bra tag. Ska väl slå på en film men jag lär ju somna. Förlåt att jag skrev ganska så mycket, det blev bara så.. puss ciaooo

Kommentarer
Postat av: Josefine - foto och personligt

Ifall du är seriös med det där att du körde ner fingrarna i halsen på dig själv blir jag jävligt orolig ska du veta.

Det är fan inte normalt felle.

Jag tror inte att du mår så bra just nu, trots att du kanske försöker intala dig själv det. Finns här om du vill snacka, det vetu.

Tveka inte en sekund hjärtat, vad det än är som tynger dig.

Jag ser att någonting tär på dig, det gör jag faktiskt. Jag hatar att vi inte pratar om det, jag hatar att vi inte pratar över huvud taget...

2010-02-09 @ 14:48:22
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0