dålig uppdatering...

sorry för dålig uppdatering.

har väl inte bloggat på typ 2 veckor eller nått -.- Nej nu måste jag verkligen skärpa mig !!
Men just nu så är det så mycket me skolan. Både läxor, prov och allt möjligt.
Nu på fredag har jag prov i SO sen har jag spanska läxa till imorn.
Imorn så kommer jag väl sluta där kring halv 4.
Egentligen så slutar jag nästan halv 3 men ska gå på läxläsningen.
För jag måste verkligen träna extra till prov. Snälla mobba inte.
men jag har faktiskt problem, då menar jag seriösa problem.
jag förstår typ inte en text jag läser, så jag behöver typ extra hjälp och allt skit.
Och sen att göra frågor som tillhör texten, jag hittar inte svaret ändå om någon
visa precis vars svaret står och allt. Men men de kan ju inte jag rå för.
Nu så ska jag tvätta bort mitt smink sen så ska jag sova.
Imorn efter skolan blir det att va med älskling ett tag sen så ska jag på Plannja med laget.
onsdag vanligt skoldag, sen va med älskling, sen träning åde.
puss ciao <3



Igår så var jag på Leo's Lekland med emil, Wille, Lasse och Catharina.
Denna vackra*host* bild är fotat när jag åker rutschkana och skriker.
hahahahah ojojoj så roligt man kan ha ibland :)


Älskling, 18/12 -09 ett datum att minnas !
Emil Carlsson jag älskar dig mest babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0