2009, året då de hände en massa.

Här kommer lite bilder från December 2008 till december 2009, pusss <3


December -08


julafton.

första gången i josses stuga :)





Nyårsafton :)



vackert, jo man tackar :)

Januari -09



i 6an :) alla killarna satt och spela varenda rast ;)

en rolig ewelina keskitalo ;)

Clara, bästa vän och syster de var ju så vi sa, ellerhur ?<3

annastina, jag och clara, tiden då de var vi 3. jag saknar oss <3

umeå med basketlaget <3 ofc är de ju sanna som ligger och krälar
på marken ;)

och sen var det ju självklart johannas tur ;)

dagarna med Jenny <3



Våran knäppa hund :)

6an. alla minnen med er. oslagbara säger jag bara !<3

Februari -09



Månaden började med att challe läste mensboken för oss tjejer ;)

stan med Tove <3

sen träffa vi malin F, malin G, ellen och josse :)

bff !<3

amanda och tove <3

Clara, älskling !<3

Blondiiiiiie -.-'

Bio med clara och annastina :)

alla lyssnar då stella vill säga något ;)

den tiden då det var vi <3

ewe goes skrattattack ;)

Då vi hade tjejkväll med alla i Tjejer Typ Tolv. och då vi fick reda på
att vi skulle på turné och att några skulle filma oss under come backen :)<3


Mars -09



Då man var blond och lite tjocker :)

Clara, bejjjb <3

Felicia Hofslagare <3

Då allt var som bäst <3

Melicia, jag saknar dig gumman <3

Cici är en rolig flicka :)

Lulebo cupen tror jag :) Emma in action :)

"Biffen och lillen", isak och jacob, jag saknar er !! :'(( <3

annastina, bejjb, jag saknar dig <3

skridskor med nagge och melicia, hahahahha ojojoj minnen alltså ;)<3

minnerna med er <3

Avslutningsbild av mars hahaha. lite cp man ser ut doc men spela roll ;)


April -09



Panflöjt <3

nargez <3

när vi smet in och kola på furuparks vårshow ;)
dawe och nån till sjunger typ nån låt ronny och ragge sjöng :p dom kom 2a :)

äggsläppet :) <3

kärlek <3

kasi/isak krull, jag saknar diig !<3

Du är bra gumman ! bara för att du är kort <3

sista blondinbilden ;)

sen helt plötsligt så var man brunett :)

clara, bejjb <3

ewe <3
'
emmelie <3

annastina <3


maj -09




träna till turnen (Tjejer Typ Tolv <3)

<3

challe med johannas stekarbrillor :)

Dagen före klassresan :D

hahaha ser jag fel lr är målet lite krokigt ;)?

haha johanna måste konsentrera sig när hon är målis :)

klassresan till norrbyskär <3

hahhaha vist är jag sexig ;)?

hampus,ewe & jag :)

oohyeah, detta slutade illa kan jag tala om för er ;)

såhär torr var man efter en trevlig åktur med våran byggda flotte :)

5kant :)

emil, säxyy boiiiiiii -.-'' NOT!

höghöjdsbana, haha emmelie våga inte åka gungan :)

Härlig bild påväg till norrbyskär :)

Roligt hade man iallafall :)

Saknarrrr <3

Direkt efter klassresan så for vi till Göteborg med laget :)

Det bästa laget !<3

bara för att vi bodde på ett jättelyxigt hotell ;)

och sen precis efter Göteborg så var det Turné med TTT :)<3


Juni -09



Kiruna, sista stället vi hade föräställning sen for vi hem.

Jacob, min lilla tomtenisse med spunk i ansiktet ;)

älskling <3

då de var vi :'(( <3

Felle x2 + isak och jacob = jättekul, vars tog de vägen :o :'(( <3

i slutet på juni så försvann brunhåret, då blev jag helt plötsligt modig och
färga håret Rött :D


Juli -09



hahah då jag och amanda nästan dygna :)
Amanda, jag saknar dig <3

<3

min lillebror och hans kompis när vi skule ut med båten :)

haha sötnosar ;)

sommar <3

M1, lollo och L1 på LK i stadsparken :)

Josse, malin och annastina, Vinnarna av tävlingen i stadsparken under LK :)

lyckliga vinnare :)<3

matilda och typ nån ramdom tjej, kommer inte ihåg va hon hette :)

Fanni, emmao och amanda :)

LK med amanda, matilda, typ nån cissi och hennes syrra :)


Augusti -09



bara för att min lillebror ser sur(och söt) ut och tar sig på snoppen xD<3

babe <3

annastinas fest :)

Min klänning jag själv gjorde på slöjden :)

babe <3

josses fest :)<3

sen så började ju skolan oxå. då börja man i 7B :)


September -09




Nargez <3

NO lektion :)

rast :)

Sen så gjorde man hål i läppen en andra gång :)

lingoncider, sånt får inte småflickor dricka ;)

usch ! bara för att jag umgicks med en skabbfitta då ! :@

saknar hålet i läppen :(

en så färga man blåsvart på rött -.- de blev blålilasvart -.-

GAL1 säger jag bara !!


Oktober -09



älskling <3

sen kom den första snön oxå :)

September, jovisst :)

webb bild :)

knas på skolan :)


December -09



före luciatåget :)

jätteseriös jag, oskar och jocke är :)

18/12 -09 Emil Carlsson <3

Julaftonsmiddagen :)

All Night Game med Baskettjejerna <3

Nyårsafton med älskling <3


Ursäkta, det blev lite bilder. me detta har varit de bästa året hittills faktiskt. bättre än alla andra oxå. de har inte varit bra hela tiden, de har gått upp och ner lite då och då. jag har fått nya vänner, och förlorad några, men sånt är livet. hoppas jag får tillbaka dom jag förlorad nu under 2010 :) puss babes <3


Kommentarer
Postat av: felllee

saknar oss!? </3

vart tog allt vägen under 09?

jag vill inte tro att det är sant men

jacob och isak är borta för ett ganska långt tag ;///

2010-01-10 @ 10:32:05
URL: http://thamussepigg.blogg.se/
Postat av: annastina

Saknar dig med!!<333

kommer du ihåg när vi var hemma hoss emmelie och (sattvid datorn)och hade kul? Haha, kommer aldrig glömma det :')

Ska snart börja blogga igen,hoppas du läser den dåe så du ser vad som hander hoss mig ;)

En sak till skulle du bli arg om jag la in en bild på dig på pix i mitt vänner album? Jag menar bara för att man inte träffas så ofta betyder väl inte det att man aldrig kännt varann? Hoppas vi ses snart!<3

2010-01-10 @ 19:17:34
URL: http://staii.blogg.se/
Postat av: Pirat Nathalie

Oroa dig inte för dem som kommer och går, det är helt rätt. Det finns dem man hittar tillbaka till, du kommer att bli chockerad. Om 10år så kommer du ha kontakt med helt oväntade personer igen. Fast du kommer äver att märka att vissa växer tydligen aldrig upp.

//Flis.H's syster

2010-02-04 @ 02:08:39
URL: http://www.facebook.com/LoveMee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0