dålig uppdatering....

Har inte bloggat på typ 5 dagar. Men har bara inte haft lust. Dom senaste dagarna har jag hunnit vara me älsklingen, varit på stan och sen så har jag oxå hunnit vara till josses stuga :)
Vi körde skoter, åkte bobb bakom skotern och grilla marshmallows och massa annat. Det var jättekul.
Nu idag och imorn så vet jag inte vad jag ska göra. Emil åker till sin mamma i Töre idag och kommer vara där till fredag. Jag kommer typ sakna sönder :(
Jaja jag kommer ju smsa me honom och snacka i tele me honom så jag hoppas jag klarar mig.


På måndag börjar skolan, suck säger jag bara. På ett sätt känns de bra/kul men på ett sätt jobbigt/tråkigt. De blir kul att se hur länge vi går på dagarna för vi får nytt schema. men de kommer bli jobbigt me NO.
Jag kommer få Light boken i Biologi, snälla mobba inte, jag kan faktiskt inte rå för att jag har svårt att läsa och förstå en text, och sen att hitta ett svar i en text.
Det är faktiskt skämmigt -.-' Ajja det kommer då bli enklare för mig sen till ett prov t.ex det är ju något possitivt i det hela iallafall :)
Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Ingen vill typ umgås längre, iallafall inte med mig :( Men men, som sagt så är jag ju van att inte ha någon att vara med.
här nedanför kommer några bilder på det jag köpte på stan, och sen nå andra bilder. Puss Babes <3


Ny Start På 2010 :)




Skorna är köpta på Team sportia.

Köpte Löshår igår jag jag var på stan. Dock så är det oäkta men spela roll :)

Jag och josse i hennes stuga :)<3

Älsklingen <3

Knasbilder med nya Kameran :)







FJORTISBILD!!!!!!!!!!

Fjortisbild!!!!
______________________________________________________________________________


Hårförlängning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0