Fjortis imorn -.- !

fuck fuck fucccckkk !!
gud va hemskt, jag fyller år imorn ju!
jag hatarrrr att fylla år, och inte bara de, jag fyller 14 dessutom!
jobbigt värre alltså ! -.-


Men iallafall idag blire att baka och städa först.
Sen där vid halv 6 drar jag till Emil och sen drar vi till pappas fest.
Blir att va borta typ hela kvällen och typ halva natten lr nått.
Och imorn blir de kalas ... suck ! jag vill inte fylla år !
Speciellt inte 14. Då kommer jag nog bli kallad fjortis..
Jaja whatever, de är inget jag kan göra åt.
Igår var jag me felle, vi var hemma hos hon åde.
Jag orkar verkligen inte blogga nu, ska städa klart och sen baka.

puss babes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0