Ännu mer nattbloggning.




God morgon, eller ja, vet inte vad jag ska säga. Hej kanske. Jaja, Var med Joel hela dagen igår. Först var vi hos hans mamma inne i stan. Sen hos hans pappa på lerbäcken. Vi har kollat tv, pratat om en massa, och till och med spela tv spel. Första gången på länge jag gör något sådant. Det är ganska kul om man tänker efter, eller ja, det är ju vad jag tycker.
Anyway, idag/senare vet jag inte vad som händer. Ska sova, läänge, för det har jag bestämt. Annars ska jag vara kl 1 på Ungdomsmottagningen för att snacka om P-piller osv. Efter det så kanske jag skulle vara med Joel. om han hinner, för han skulle tydligen träffa släkten åde.

Och nu till alla er som som har missförstått alltihopa. Jag har killkompisar, det har nog alla. Eller jag har fler killkompisar än tjejkompisar rättare sagt. Och på senaste tiden har jag inte haft speciellt bra kontakt med alla tjejer, så då har jag vänt mig till killarna. Vissa tror att jag börjar ragga på någon ny och att jag totalt glömt Jonas, men så är det absolut inte! Jag har inte glömt Jonas, ännu. Och jag har defenitivt inte börja 'leta' efter någon ny. Visst, det var 2 personer som såg mig göra en sak, som jag helst inte pratar om, och okej, det kunde man tolka hursom helst, och dom tolka det på alldeles fel sätt, vilket nog alla skulle gjort. Men att berätta det för gud och alla människor? Hur moget är det? okej 1 vet om det, vad jag vet. Men misstänker att fler än så vet om det. Så nu till alla er som tror att jag har någon ny på G, så tror ni fel! Jag är inte en sån som byter killar som jag byter underkläder. Jag är absolut ingen player eller hora för den delen.


Nu ska jag slå på tvn och lägga mig i sängen. Vi får höras senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0