Det går inte...

Ja som rubriken lyder, så kan jag inte sova, det går bara inte! Nu under hela kvällen/natten, eller ja, ända sen jag kom hem från felle, för jag har varit med hon nu ikväll, så har jag fått panikattacker. Med jämna mellanrum. Fast nu har jag inte fått någon på ett bra tag, hoppas det håller i sig så jag kan lägga mig ner i sängen och försöka somna utan att få panikångest.

Hela kvällen/natten har jag smsat med några, som försökt få mig på bättre humör. Vilket inte gick så bra. Men är tacksam över att det verkligen finns så många som verkligen bryr sig om mig. Jaja, lite mycket om mig just nu, men det är ju min blogg, mitt liv, min vardag. Så ja. Fast lite ego blev det ju, men ajja det struntar jag i!


Nu ska jag slå på musik, slå på tvn, lägga mig i sängen, och se vad som händer. Tvekar på att jag kommer somna. Men vi får ju se. skriver senare framåt dagen, eller mot kvällen, beroende på väder och vad jag kommer göra osv.


Vi får höras, ha det gött allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0