Fredag 23/7



Du borde vara här och rädda mig nu..



Hejsan! Har inte bloggat något idag, men har nämliget suttit och gjort nya bloggdesigner. Jag ska ju fixa Amandas blogg, det har jag lovat för länge sen. Men eftersom att jag var såå upptagen med mig bloggdesign osv så hann jag inte. Och sen så vet jag inte om Felicia och Julia fortfarande vill att jag ska fixa deras blogg. Så jag har fullt upp kan man säga.

Idag har jag inte gjort nånting. Åt middag på restaurang Teo. Jag skulle egentligen ha varit med Alexander nu ikväll, fast kvällen är ju fortfarande ung, så vi får ju se. Och sen vet jag inte om mamma fortfarande surar, vi börja tjaffsa tidigare och då sa hon att jag var tvungen att va hemma ikväll, Men vi får ju se hur det blir!


Nu ska jag dunka musik, smsa alexander och sen så ser vi vad son händer. Och en sista sak, inte för att skryta eller nånting men jag är supernöjd med min nya bloggdesign! Nu hoppas jag att det är lite trevligare att läsa min blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0