Fredag

Eller ja, nu är det ju Lördag. Men iallafall. *Hej, Idag blev jag väckt av felle, hon ringde och väckte mig. Fast jag hade sagt att hon skulle göra det, så då gjorde hon det. Hon kom där vid halv 11. Då drog vi ut. Vi for runt och cykla, men tillslut hamna vi hemma hos felle. Vi slog på datorn, surfa runt bland annat på facebook,bilddagboken och en massa andra sidor. Sen skulle hon ut med båten, så då gick jag hem. När jag kom hem satte jag mig framför datorn och gjorde ingenting. Sen följde jag med på affären, och då fick jag, min lillebror och storebror mjukglass, som pappa sa "Efterrätt före middagen" Lite småkul faktiskt. Senare framåt kvällen for vi förbi farmor och var där ett bra tag. Efter det for vi hem.
Jag har som egentligen inte så mycket att skriva om. Imorgon ska jag iallafall jobba på Max med min kära väl Josefine. Så imorgon får jag inte heller sovmorgon, ska vara 10.45 på Max, fixad, redo och taggad!


Nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv. Såhär på natten brukar jag ligga och kolla på tv 4 sport, för det är typ wrestling och allt möjligt, och det tycker jag är bra, av någon konstig anledning.



Ha det gött allihopa, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0