hemma!

Hejsan! Nu är jag hemma efter en helg på Junkön med familjen. Jag har även umgåtts med familjen Hofslagare/Ylitalo och familjen Nordström. Vet inte om jag ska säga att helgen varit bra eller dålig. Roligt har det väl bara varit lite då och då, för jag träffa Robin och hans släkting (eller kompis?) Markus och vi bada, bada bastu och allt möjligt. Som sagt så var jag inte taggad på att fara ut med båten, och speciellt inte att vara borta hela helgen.

Som jag skrev i inlägget som jag skrev i fredags så fick ju min halvtrasiga risiga kamera hänga med. Den funkar att fota med och det blir någorlunda bra bilder, men problemet är att skärmen/displayen (vet inte vad jag ska kalla det) är trasig. Det är typ som på en mobil kan man säga, så jag ser varken vad jag fotar eller hur bilden sen blev. Sammanlagt blev det bara 83 bilder och 3 filmer. Fast knappt hälften av bilderna blev bra.

Nu ska jag redigera lite bilder. Lägger in dom här på bloggen antingen senare ikväll om jag orkar, eller imorgon.


Vi hörs, ha det gött allihopa! ◊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0