Hemsk bild!


Bilder: Mamma 
Med på bild: Jag   
Kamera: Canon EOS 400D Objektiv: Sigma 70-300


Yesbox! Min mamma är EXPERT på att smygfota mig. Fast ja, nu är ju inte denna bild speciellt ful om man jämnför med andra bilder. Fast ja, jag tyckte att det kunde va kul att lägga in den här bilden här på bloggen eftersom att mitt ansiktsuttryck är lite konstigt, För jag sa nånting. Bilden är inte alls redigerad.

Jag kommer lägga in nå fler bilder sen som mamma fotat, dels när hon och jag var på en skogspromenad med hundarna (Det är då denna bild är fotat, tror jag?), och sen från midsommar. Det kan ju va kul att se, eftersom att jag inte la in några bilder direkt efter midsommar, för nu är det ju ett tag sen, men det kommer. Ha tålamod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0