Lördag 17 Juli

Hejsan! Kom hem för ett tag sen, för jag har ju varit och jobbat på Max med Josse. Vi blåster upp ballonger med nån grejj som fanns där, sen så klev jag i björndräkten, och vi gick ut. Efter ett tag bytte vi. Sen ytterligare så bytte vi tillbaks så jag hade på mig den, och jag hade på mig den i ungefär 2 timmar, om inte mer. Det var svettigt, och klumpigt, men det var väldigt kul. Massa barn ville skaka hand, kramas, och vissa röck tillochmed i svansen på mig, fast det var lite irriterande. Sen så dansa jag utanför smedjan för att en tjej stog och sjöng där, Sen dansa jag oxå med en tant som var typ 45+. Ganska kul faktiskt. Sen så var det många som tog kort på mig. Jag stod också inne i smedjan och dansa utanför monki, Jag digga till musiken som kom innifrån den butiken, och massa folk titta på mig, skratta och fota. Tänk så kul man kan ha när ingen vet att det är en själv :)


På bilden så är det jag och Benjamin. Jag såg ju knappt nånting, och helt plötsligt ställer sig någon bredvid mig och säger att han vill ta kort med mig, sen fick jag reda på att det var benjamin. Och han visste ju inte att det var jag, så det var ju det som var det roliga. Josse har fotat och filmat mig när jag dansar med den där tanten, lägger in den filmen senare.

Nu ska jag hitta på nåting. För sitter och lyssnar på musik och har tråkigt. Fick ju gratis käk på Max också, så jag har ätit middag redan.


Vi hörs när vi hörs, ha det gött allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0