Måndag 19/7

Hejsan! Idag blev jag väckt kl 10 av pappa. Så jag har bara sovit 5 timmar inatt eftersom att jag inte kunde somna. Men det funkar ju! Jaja, då duscha jag, fixa mig, sen så skjutsa pappa mig till mamma, och sen så cykla jag och mamma in till stan, eftersom att jag skulle till Ungdomsmottagningen. Så nu ska jag börja äta p-piller. Börjar ta dom när mensen kommer.

Ikväll ska jag träffa Jonas, för vi ska prata. Annars vet jag inte vad som händer. Just nu dunkar jag musik, och det är ett mirakel att mamma inte kommit in och bett mig sänka, hon orkar väl inte. Jaja, det är ju ett plus!


Nu ska jag fortsätta med blogdesignen. Har nämnligen hållt på med den ett bra tag nu. Vi hörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0