Nu drar jag (igen)...


Ett år gammal bild.. Ej redigerad..

Tjena! Nu sticker jag snart igen. För ska till tuna så ska ta bussen. Jag kom hem för cirka en timme sen. För jag for ju som sagt ut med båten igår med pappa och lillebror. Vi får till Kluntarna, och det tar typ 2 timmar för oss att fara dit, det är för att våran båt är väl inte den snabbaste. Fast igår var det ju helt okej. Då satt jag längst fram på båten och stekte i solen medans vi får dit. Så det var härligt.
Bada flera gånger igår också. Sista gången jag bada var vid 10 tiden. För då såg jag att André också var på samma ö som jag så då fick han mig att bada. Det var trevligt.


Nej nu måste jag springa till bussen för annars missar jag den. Vi får höras senare.


 Ha det gött allihopa!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0