Seg...

Hejsan! Ursäkta för dålig uppdatering dom senaste dagarna, men jag har varit upptagen. Kom hem för ett bra tag sen, för jag har varit 2 dagar i josses stuga, och det har varit helt amazing!. Vi har tältat, vilket inte gick så bra, vi faila med halva tältet om vi säger så, men det funka, sen har vi fiskat och bara myst på. Idag har vi varit i Storforsen. Och det har varit väldigt trevligt.

Jag är inte på världens bästa blogghumör, eftersom att överallt här hemma finns det minnen. Minnen som jag inte vill komma ihåg. Och då är det bäst att jag berättar det på en gång för det kommer ändå vara någon som frågar. Jag och Jonas är inte längre tillsammans. Känslorna försvann för honom, så enkelt är det. Svårt och jobbigt för mig, men jag överlever.

Nu ska jag ladda upp bilderna från Junkön som jag inte hunnit göra. Det blev inte så många bra, men det får duga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0