Torsdag 22/7

Hejsan! Lite usel uppdatering, men dels så har jag inte hunnit, men sen så har jag inte varit på världens bästa blogghumör. Idag och igår under dagen har jag städat. Sen igår på kvällen träffa jag jonas och vi prata, bl.a om oss och hur vi ska ha det (kring vänskapen så ni inte missförstår).
Och nu idag efter middagen så for jag in till stan för att va med Kazi och några till. Fast innan jag träffa dom träffade jag Amanda, Sanna och Ottilia så då stog jag och snacka med dom ett bra tag. Sen var jag med kazi och några fler. Vi hade jättekul kan jag säga direkt. Fast sen framåt 9 tiden så börja det regna, och det gillas inte!

Nu resten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra. Antingen sitta kvar här vid datorn eller så slår jag nog på tvn eller nå liknande. Jag kan säga med detsamma att jag är sjukt nöjd med min nya boggdesign. Säg gärna vad ni tycker!


Ha det bra tills vi synes nästa gång !♥



Kommentarer
Postat av: sara

va fin blogg du har :)

2010-07-22 @ 23:55:59
URL: http://sarameds.blogg.se/
Postat av: lotta

Superfin blogg vad duktig du är...=))

2010-07-23 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0